17 juli 2006

jag vill aldrig bli för gammal..

.. för festival. återigen ett strålande år på arvikafestivalen, & fler väntar under sommaren. det kändes bra att sitta å prata med ella & komma fram till att man får älska festival fortfarande & att det helt enkelt är olika personlighetsdrag som avgör, inte omognad.

jag har många goda minnen men ska man läsa en sammanställning av Best Of Roligheter får man läsa min dagbok på helgon.net, "a" är nicket. istället bifogar jag favoritbilderna från arvika:

jag uppskattar söta rakade pojkar som pussas <3

ambra & jag trillade i kissdiket. ngn hann fota. :D

såhär vill jag minnas petter från festivalen :D


jag var så upprörd över folks bristfälliga tandhygien att jag
tvångsborstade 3 personer & snart fick smeknamnet "fluortanten" :D


det får räcka! vill man ser mer filth får man titta på min bilddagbok. tack alla som medverkade till en könsrockande, garvfylld & skitbra festival! :*

Inga kommentarer: