7 juli 2006

"thats hot!"

jag vet inte om det är jag som är onormal, eller bara helt absurt svensk, men den här värmen tar nästan kål på mig. det är som om min kropp går in i ngn form av viloläge direkt när jag äte ute & rör på mig & det är såhär varmt. släpar mig fram i slowmotion, minsta steg är extremt tungt & jag slokar som en ovattnad prästkrage. jag blir på riktigt dåligt humör & vill bara släppa allt jag har i händerna, & kasta mig i närmaste vattendrag. värme kills! nu sitter jag här på jobbet & överväger att skita i att åka hem, för att det är en 5 minuters promenad mellan t-bana & hemmet. JAG VET INTE OM JAG KLARAR DET!!!!!!!!!!!!!!11

imorgon ska vi iaf hänga intill badställe, iförd badkläder, kall folle & jag vet inte om jag går med på att göra ngt annat än just det tills det blivit sval kväll. går folk inte med på det får de helt enkelt räkna med att jag förvandlas till ett frustande monster vid minsta överhettning. det är inte mitt ansvar, helt enkelt. :D

2 kommentarer:

Anna Nio sa...

Ska du inte med till Ambra eller vaddå? :( Jag dör också i värmen, villhelst bara vara i luftkonditionerade lokaler.

andrea sa...

väl klart att jag ska. men jag måste bada först & svalka mig. drar till henne vid 5-6 kanske - då det fortfarande är SVINVARMT säkert :(