10 juli 2009

80-talet, du ljuva!


Jag har fått en dealer, en provider, av fabulösa 80-tals hits Gud & vi andra glömde: Vera! <3>

Jag vet inte om det är sorglösheten eller frisyrerna; de fullkomligt underliga lyricsen eller danserna med vickande axlar; kläderna utan gränser eller den låga budgeten - men 80-talets videos är utan att överdriva nästan det bästa jag vet! Att musiken sen dessutom är så bra så att man dör, är en god & fin bonus.

I present to you mina just nu 3 best of:


Vi snackar tidens mest banbrytande effekter & en tysk dockfarbror!



Koo De Tah, med troligen Nya Zeelands bästa 80tals hits samt en sångerska som ser ut som Pocahontas <3


Ascoola frisyrer, läder, gitarrer, tågstation. blondt yrväder & en sångare som ser ut som en ful version av John Travolta! Kan det gå fel? NEJ!

3 kommentarer:

Anna Nio sa...

Åh, TANT-FANCY! :D Fina, duktiga Vera! Ska börja kalla henne för Bepa De Tah tror jag, låter som ett asballt artistnanmn, eller kanske en hemlig identitet? :D

andrea sa...

jaaa coola Bepa De Tah! <3

Koo De Tah borde Vera klä ut sig till på halloween btw! FATTA VAD COOLT! ingen skulle iofs fatta utom du å jag... men ändå! :D

Bepa De Tah sa...

Ååå, ni pratar fint om mig! Så glad jag blir! <3 Jag ska nog klä ut mig till E-Type på halloween.

:*