28 juli 2009

Six reasons why Rebellion is gonna rock

Sex sjukt bra anledningar till att årets Rebellion-festival i Blackpool i år kommer bli helt jävla FANTASTISKT! :D:D:D:D
1) Jag kommer åka dit & bo med min bästis Dalton!

2) Och min flesh&blood Saskia! <3

3) Till min OTROLIGT glada överraskning så kommer min gamla Berlinbästis Roger till Rebellion! Världens bästa vänstervridna skin som nu är färdigutbildad psykolog & nyflyttad till London. The reunion will be smashing!

4) Jag kommer även få träffa min italenska bästis Marco. Det luktar tequilarace långa vägar... :D

5) Ännu en surprisevisit from abroad - Aviv från Israel ska komma, som ajg senast träffade för fleeera år sedan på Concrete Jungle i England. HUUURRAAAA!

6) Slutligen - ett fantastiskt utbud av ale står väntande för mig.

Räcker inte allt detta som argument har jag ett sist Ace Up My Sleave - bandlistan för festivalen. DET LUKTAR SEGER!

2 kommentarer:

J sa...

Du har så jävla mycket för dig. Jag blir så avundsjuk!

Anonym sa...

Have you ever considered creating an e-book or guest authoring on other
websites? I have a blog centered on the same topics
you discuss and would love to have you share some stories/information.
I know my readers would value your work. If you are even remotely interested, feel
free to send me an e mail.

my homepage ... best cellulite treatment