23 sep. 2009

logophobia photoshoot

Vi lekte tema girliegirl VS macho-hooligan, en parodi på könsroller och fördomar ungefär. Nån av dem kommer bla användas för affischering/flyers till delar av eventet MUTINY i London som dels kommer gå av stapeln imorgon, och del två "Violence on trial" i november:

Mutiny presents a series of carnivalesque evenings providing live entertainment and meaningful debates. We are a network of activists who have come together to create an exciting, safe space for discussion, critical theory and alternative media.

Dont miss if yer there! :)







Alla bilder tagna av, med strict copyright, av världens bästa Anna Logophobia! <3

5 kommentarer:

Johah Tjust sa...

Den andra bilden, närbild på ögonen, är så jävla jävla snygg. Riktigt cool! Hon kan den där Logo.

Tessan. sa...

Åh jävlar vilken snygg hårfärg! jag har nästan likadan just nu,antar att du använder special effects? snygga bilder med,råkade hamna på din blogg av en slump mest haha!
kan jag lägga till dig på bilddagboken?

Kram /Tessan "Sexgangkitty"

andrea sa...

Tessan - nu är du addad! :D nädu, jag använder faktiskt La Roche, den där punkfärgen dom säljer på tex blue fox. sitter inte så längfe men är fint & ej testat på djur! :D

fan vad kul att du råkade hitta hit, hur då egentligen? tell me!

xo

/a.

andrea sa...

tjust - det kan hon sannerligen! :D

Tessan sa...

jag använder oxå det märket färgen "mandarin" men ditt är ju sjukt fint, jag sökte på hello kitty nånting sånt och fick först upp kitty jutbring och din blogg :)