21 mars 2010

Releasefest för Crazy Lixx

Ah, sicken superb fredag det blev i helgen! Den inleddes starkt med en av min & Lindes ypperliga Mat&Vin-nites, som alltid ackompanjeras av rolig musik & larviga foton, som ni ser nedan. :D
Sedan bar det sig av (i 12 centimeters klackar i might add! Thats a first for me, jag NJÖT av att blir 180 :D) till releasefesten för Crazy Lixx nya skiva! Massa underbara människor, ölen flödade, glädjen sipprade & det var en helt sjukt bra kväll :D


Jag & Linde - full förfestfräs & spegeltokerier!



Lattjolajbans med bäste herr loke. Vi delar en varm passion för
T-shirts Med Vargtryck, som här utvecklades till först en Yl Mot
Månen-tävling, & slutligen "vem ser mest ut som en varg"-bild :D
Linde konkluderade att vi var lika alpha båda två. Packleaders r us!



Bäste Martin var hemma en snabbis mellan sina jobbresor runt
halva jorden, & meddelade att han skulle komma förbi med "två
överraskingar", vilka visade sig vara mina två mustasch-favoriter
Markelius & Alexander! Jag blev så glad att jag hoppade av glädje :D


Efter tolvslaget kom det fram att Mackan fyllde år.
Vi stämde genast upp i Ja må han leva!


Mackan fyllde visserligen år, men inte så mkt,
därav det elaka kindnypet :D Mackan Junior!


Hoppla hej, efter en sån majestätiskt bra utekväll med dans, varg-yl, kramar, mustascher, födelsedagar & glada miner är det mycket svårt att inte bli bakfull dagen efter. Vilket jag blev - OCH jobbade på det. haha. Men det var det verkligen värt. Nu tycker jag Tokiga Slicksen kan släppa ännu en skiva fort, så jag får lattja med dem snart igen :D <3

Inga kommentarer: