8 apr. 2010

70-tals discon tog mig

Jag har verkligen totalt snöat in på gamla 70-tals discohits. Jag skulle mycket väl kunna skylla det på Saturday Night Fever & John Travoltas helt OVERKLIGT grymma dancemoves, men jag kan också skylla det på Bee Gees. JAG ÄLSKART! Det är min nya förfest-musik - vin/öl, Bee Gees & lite 70-tals dans. Ett alltid lika vinnande koncept!


Se bara officiella videon Bee Gees hade. Så underbar!
Världens svängigaste låt, men de håriga vitingarna vickar
knappt ens på gumpen :D white men cant dance! (Utom travolta)


You should be dancing är min favorit Bee Gees-låt. Its a win!


I nuläget skulle jag kunna döda för att kunna hela den där
gruppdansen som dom kör i filmen. DET ÄR VÄRLDENS COOLASTE!
(Jag ber om ursäkt för den spanska dubbningen haha. Dessutom
när hon säger dom bevingade orden "Ohh, I just kissed Al Pacino!" >:(


Aaah. NI SER JU! NI HÖR JU! The great 70's :D I pitty dom som ska förfesta med mig närmaste framtiden. Bee Gees kommer dominera! Deal with it! :D

Inga kommentarer: