20 maj 2010

Klipp klipp klipp!

Jag har gjort det! jag överkom mina rädslor för frisörer & gick å klippte mig! Haha, jag erkände för stackars frisör-Tony att "jag är fanimig mer nervös nu än när jag tatuerar mig" :D:D Han var dock gentle as a dove, jag fick precis en sån ruffsiga 80s-look som jag ville & världens största kram efteråt. HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA TONY! <3<3

Bara för att folk verkligen ska fatta vilken icke-frisyr jag hade innan, en mycket konstig utväxtfrippa:



Men hurra vad nöjd jag är med att äntligen ha en faktisk frisyr :D




När jag var hos Samantha & förberedde mig lite så visade hon rullen Pretty In Pink för mig, en helt fantastisk 80-tals film! Jag blev helt besatt av skitcoola Duckie i den, så det fick bli lite Duckie/Pretty In Pink-stuk sen:




Duckie är så jävla COOOOOOL! :D Jag vill ha hans hatt också! NU! >:(

Nu måste jag packa! & komma ut i solen lite. Imorgon bitti åker jag till Malmö för att dels fira min babys födelsedag, och för att köra värsta coola/knäppa fotograferingen med Ida :D Jag återkommer med det efter helgen :)

Inga kommentarer: