29 okt. 2010

Reklamfilmsinspeln + Blowsajt!

Efter en låååång dag av reklamfilmsinspelning (den norska) på det kalla Lidingö, där jag fick springa runt i min tunna rosa klänning & min skinnpaj var jag hur mörbultad & trött som helst. Träffade i vanlig ordning en massa trevligt folk & det var en sjukt rolig inspelning på en runtkörande, norsk buss med en mycket hurtig & go norsk bussförare :D WIN! Extra mycket win var det när vi fick lunch (kantarellrisotto för oss vegos, nom nom) på lyxrestaurang på en tokfin gammal spöklig herrgård med läskiga gamla porträtt.

När jag kom hem vid 18 på kvällen var jag så extremt trött, men tog mig i kragen, kirrade lite 80-tals look, lyssnade på gammal synth & inväntade Christian som kom med öl & glada uppiggande miner :D

Min tokiga outfit

Medans vi satt som bäst hemma hos mig & kalasade på ale ringde min chef & meddelade oss att redan var toklång kö in till Anchor, så tog vi taxi i vild fart till Anchor där det var Banditfest & TOKMYCKET FOLK! :):)


Christian, Linde & jag <3

Sen gick Blowsajtarna på & var i vanlig ordning skitgrymma, även om den kassa scenen & extremt skräpiga ljudet verkligen inte gör dem någon rättvisa, så blev det en av dom röjigaste spelningar jag sett på Anchor :D Till vissas förtret - jag gillade framförallt de 2 killarna i 18-års åldern som ställt sig längst fram & VÄNDE SIG OM IRRITERAT när jag & mina vänner puttades in i dem. Sötaste ungdomar - det här är en spelning, inte ert vardagsrum. Skaffa lite jävla blåmärken som vanligt folk & RÖJ I MOSHPITEN. Jesus Christ...



Blåssajtarna <3



Det var Christians jungfrufärd med
Blowsight men han var MYCKET nöjd :D


Massa underbart folk var på plats! (Det enda dåliga var att det var så tjockt med folk att jag tappade min nyinköpta, skitsnygga Sheriffstjärna & ett örhänge! :()Tokigt folk från mitt jobb, min chef, goa deluxarna, Linde, Mariella & annat saligt pack:





Christian hittade n bundsförvant i frisyr


Tessi & Niklas halväter varann!

Hårdrocksarga chefen, Tessi, Christian & jag!


En tokfin kväll - trots att jag fick avsluta den relativt tidigt. Det kanske allra allra finaste på hela kvällen var dock när jag var på tjejtoan, då det kom fram en skitsöt liten tjej som sa att hon kände igen mig från min blog, att hon älskade den & var inne varje dag! Jag blev helt generad & rodnade haha! SKITSÖÖÖÖT! <3<3 Tack för den fina kommentaren, söta tjejen! (Nu måste du skriva hej ibland kommentarerna, hurru! :))

4 kommentarer:

Karin sa...

Va kul att du blev så glad över att jag kom fram till dig! :) Hoppas du hade en riktigt grym kväll!

Milla sa...

Haha, jag såg dig också där och kände igen dig från bloggen! Fast det vågade jag inte säga, kändes så stalkeraktigt på nåt sätt haha :)

Mariella sa...

Massa beundrare har du jueee :D hihi blogga mera säger jag ;)

andrea sa...

Milla - åh, är det sant? Fan vad sött haha! :D Nästa gång fåru hälsa!