19 okt. 2010

Fullt ös! Man hinner inte med! :)

Ok gott folk - på den här bloggen har tiden stått stilla :D Men tvärtom i verkliga lifvet! Herrejisses, jag har ju för det första haft min skånska babe här fram tills idag, jag har haft en sagolik födelsdagsfest med mina närmaste vänner (återkommer snart med best of-pics! :D), jag har haft kantarellorgie med pajer & lyxmiddagar jag å Kim lagat, jag har sett sjukligt bra Inception, jag har varit avverkat firning av Nick på hans födelsedag, festat på medeltidskrog, haft bakisfrenzy med Ida & Daniel, varit på IKEA, fixat viktigheter på Universitetet & panikplanerat inför Halloween med Kim.


Så bloggen har varit mycket bortprioriterad :D

Men kanske finast & bästa av allt, är att min bästa finaste vän Dalton (illustrativ bild på Dalton & jag i Berlin t.h) & hans fina tjej Maria äntligen i söndags har fått sin dotter! Hon heter Vera & kommer bli världens sagolikaste människa, med dom päronen! Tittah tittah, vad liten & skruttig hon är. Jag kan itne vänta tills jag får komma till malmö & spana in underverket! Wohoooooo:




Nu ska jag torka håret, slänga på mig trevliga paltor & dra iväg på stora årliga festen på stans bästa musikbutik Deluxe Music med Ida, Nick & Dlxarna Erik & Micke! Fina fisken! Adjöken!

Inga kommentarer: