3 okt. 2010

Norsk reklamfilmsinspelning! Yay!

Dagen D - dags för reklamfilmsinspelning! :) Hastigt & lustigt fick jag huvudrollen i en reklamfilm, där jag skulle spela "punkbrud på bröllop" :D Det var en helt underbar inspelning på Oskarsteatern i en fager guldig festsal - konfettin flög, festen var igång, sjukt skön regissör & medhjälpare, I had so much fun:


Hemma, uttråkad & redo för äventyr!
(Ja jag måste tvätta min spegel... :D)




Bröllopstema & kaffepaus vid scenen <3



Det blev lite Cyndi Lauper-punkigt i en SKITFIN Beyond Retro-blåsa
(syns inte riktigt hur fin den var på bild). Dessutom fick jag nosring
haha! En absurd grej var att min sminkös Madeleine sminkade min lill-
syrra Saskia till fager brud i en IQ-reklam, som utspelade sig på
ett bröllop oxå! Haha!




Fick inte bild på det totala stohejet, men det var ett judiskt
bröllop där gästerna dansade med bröllopsparet traditionellt
upphissade i stolar
& konfettin flög överallt! SKITKUUUL! <3


Nu är jag mer än lovligt trött, & tänkte hit the sofa för lite Sagan Om Ringen & hemmalagade nyttigheter :) HELL YES!

2 kommentarer:

Slabbia sa...

HAHA! Fan va roligt! Och hu FAN kom ni fram till det med sminkösen??? Jag är sjukt glad att jobbet "stayed in the family";) !!!!

andrea sa...

Slabbo - jaaaaaaa! :D:D jag hörde hur hon sa att hon varit med under IQreklamen som var på ett bröllop, så jag rusade fram & skrek att du var min syrra haha :D hon sa genast "åh, Saskia, hon har ett sååå vackert ansikte!" <3<3