15 nov. 2010

Cocktailskutt & tokkväll

I lördags var det jobbmöte, sen middag & bowling med jobbkompisarna. Sen vankades cocktailfest hos Ambra som fyllde år! Jag misslyckades storartat med att ta bilder under större delen av kvällen så den enda jag egentligen hittade är Annas bild nedan haha, som både förnöjer & visar det närmaste jag lyckades knåpa ihop ngt "cocktailaktigt" haha :D


På bilden ska jag illustrera en historia där en kompis
berättade att han en gång såg en tant på stan som precis
när hon skulle hoppa över en stor pöl lyckades prutta
SKITHÖGT hahaha! (Notera även det illustrativa pruttljudet
jag gör med munnen på bilden :D). Jag lyckades dessutom slå
huvudet i taket när bilden togs :(


Jag & Linde drog sen glada i hågen till Patricia med Stefan & en tjejkompis. Jag måste säga att Patricia verkligen innehåller stans allra värsta människor, det är en sådan absuuuurd zombie-köttmarknad där. PERFEKT för oss fuldansare att dra dit & driva med folk så IN I BENGEN! :D
Sen drog vi hem till en av Christians kompisar på efterfest - men när vi kom fram hade Christian precis dragit med ett ragg haha. WTF! Men vår efterfests-värd Linus visade sig vara riktigt reko hårdrockare som bjöd på pipa, Edith Piaf & absolut vodka. Ypperligt! :D

Vid 09 på morgnen var det dags att dra hem haha!

Linde hade ont i fötterna & fick hjälp till tuben,
av "Hästen" som han nu kallas! :D FASTER, BOY!

Linus, det ypperligt gode värden, i tuff pose! :D


Väl hemma hos mig däckade både jag & Linde i min säng. <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha en FANTASTISK kväll, gullet! :D

andrea sa...

Mystisk anonym - det var det sannerligen :D men vem är detta? :D

Linde såklart sa...

Haha, hästens bästa vän, fast det tyckte bara hästen! ;P INGA FLER HÄSTAR!!!

Linde såklart sa...

Haha, hästens bästa vän, fast det tyckte bara hästen! ;P INGA FLER HÄSTAR!!!