20 nov. 2010

Girlynite med Lucy & Viggo Mortensen

AH! Min första vita lördag, & jag tycker det känns helt fab att faktiskt inte gå ut ikväll. Istället är jag kattvakt åt Idas kittycat Lucy - a bundle of joy:


Vi har kelats, lekt med gardinen, ätit middag & jag övertalade henne om att vi snart ska kolla på Eastern Promises. OM NOM NOM!

Att stanna hemma den här helgen är inte bara bra för min lever, men också mycket skonsamt mot min plånbok. Jag har just nu en otroligt stram budget på 43 kronor tom löning haha :D (Lite oväntat ringde dock Social Club & jag får min trivsamma lön för reklamjobben redan i början på nästa vecka, SAVED BY THE BELL! :D). Jag kan också stolt meddela att jag hade NOLL KRONOR i utgift hela denna veckan. På ett sätt tycker jag att det är rätt kul att se hur länge jag klarar mig på så lite som det bara går. So far so good!

Idag fick jag dock krypa till korset & låna en hundring av mamma för hårfärg. En regissörkompis till Amanda ringde nämligen igår & vi ska spela in en pilot för en eventuell relamkampanj på måndag, & mitt hår är SKRÄMMANDE ofärgat. Såpass att jag drömde mardröm häromnatten att en tjej på bussen påpekade att jag var brunett. *SKRIIIIK* :D så nu fick det bli ändring haha :D

Nu har jag precis smetat .... [sudden break for happy screaming]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH NIKLAS LÅT BANDIT FOR LIFE SPELADES JUST PÅ TEVE I REKLAM FÖR BANDIT! <3<3<3<3<3 *stolt kycklingmamma* :D

.... iallafall! :D Jag har precis smetat på en av Lushs alltid lika fab Fresh facemasks, som heter Oatifix. Den luktar djävulskt gott av banan, mandel & havre, just för att den ÄR GJORD på just banan, mandel & havre! Inga konstigheter! <3 Nu ska jag & Lucy fokusera på det som är viktigt i livet:

Haw haw haw...

Inga kommentarer: