20 feb. 2011

Another week gone by

En god vecka! Vi närmare eftertanke inte en särskilt ovanlig vecka, då mina veckor vanligen brukar vara rätt så trivsamma:

Mån: Snortidig utbildning på jobbet i Sumpan. Färdig redan vid 10.00. Smet omedelbart hem för att istället placera mig i värmande soffan med Xena. Möts av mystiskt paket - från min underbara skotska BFF John Grant! Han har nämligen precis publicerat en bok som handlar om hans uttväxt, livet i Skottland och traditionell skotsk folkmusik. Eftersom jag är omnämnd i boken fick jag ett ex hemskickat! Skall snart läsas!

Tis: Inleds starkt med hemma-lunch hos Christian! Viktigt jobbmöte avklarades & kombinerades med fin-nörd-planer. Sytajm is coming! :D
Sen iväg till allra första KICKBOXNINGEN! :D Yaaay-haaay! Jag fick håll inom de första 20 minutrarna & som tur var min goe kamrat Mats helt övertränad & trött så jag körde ändå relativt lugnt för att slippa döds-träningsvärken. Är dock helt blåslagen efter mitsarna. Tack Mats! <3 br="">
Ons: Jobbajobba! Sen hem till min gamle vän, nördkompanjon tillika millitärbefäl Johan, på kvällsfika i hans lyxiga lya i Gamla Stan. Fantastiska framtidsplaner började smidas. Går detta i lås väntar episka tider framöver :D Waa-hooo!

Tors: Iväg på skitrolig casting, där inspirationen inför det hela var Sweden Metal Aid från -85 samt coola tjejpudelrock-bandet Vixen :D:D:D Jag klädde upp mig såhär lite snabbt, och fick mima till Aerosmith :D Får se om jag fick det:


Sen efter jobbet drog jag förbi hem till Niklas med vin & mat, vi behövde peppa varandra lite så det var perfekt med lite häng :)

Fre: Höll i mini-utbildning på jobbet, & vanligt heldagsjobb. Efter jobbet drog jag iväg på indiskt med mina gamlka b'ästisar från Kungliga Svenska Balettskolan! (Jag gick där från 4an till innan gymnasiet. Elit-dans-yrkesutbildning, 3h träning/dag 6 dagar/veckan, you bitches! :D). Var helt hsyteriskt roligt att träffa dem igen, jag skrattade så mkt att jag sumpade mitt smink & fick kramp haha! Helt underbart! :D

Lör: Off till Malmö & Kim! 
<3 :d="" bara="" bilder="" blev="" br="" d="" det="" er="" f="" fr="" gatorna="" genast="" h="" har="" hurra="" ingen="" inte="" ja="" kalas="" kallt.="" lite="" med="" mkt="" n="" ni="" och="" p="" puben="" r="" rifr="" s="" sn="" win="">

Sen blev det party all nite på Deep med alla mina fina skånevänner, med helt hysteriskt mkt dans, shots, skratt & tokerier. Jag dansade bugg med med bäste Jesper (mer känd som Jerker i folkmun ;D) så mkt att jag har blåmärken på armen & mitt näsben känns helt ömt haha. THATS DANCIN FOR YA!

Sön: Som söndagar bör användas: film, mat, häng i soffa med kim, kims keliga katt Kari & hemmalagad pizza! YES!
Sådärja! :D Och nästkomande vecka kommer jag vara kvar i Malmö. Yes yes! So long!

Inga kommentarer: