1 mars 2011

Oh joy! Oh bliss!

Den här veckan har jag:

Tagit kort på Kims katt Kari för att han såg ut som
en oliv, & förtydligat detta med ovan illustration :D:D

Fikat med gamla, skitfina vänner! ♥

Åkt tåg & blivit kompis med Jojje!

Hunnit åka från Malmö så långt som till Hässleholm med Jojje innan
det blev kaos & 2.5h förseningar. Vi hanterade ilskan & frustrationen
som sig bör! Med öl, efter katastrofen-filmer & larveri! :D WIN!


:D Kommit hem med obscena mängder grönt té (ÄLSKA "Pappas Té" i
Malmö) & mina nya favoritparfym (som jag fick från Kims päron)!


Sen har jag även spelat in reklamfilm, för jag fick rollen som jag sökte i förra veckan! :D Hurra! Det hela var i skitrolig regi där vi blev utspökade i -89 looks! SÅ jävla fint! Det bästa var dessutom att flera jag kände var med på samma inspelning, så det hela urartade till jävligt mkt skratt, interna skämt & glada miner. Svinkul:

Jag blev i vanlig ordning ngn slags Cyndi
Lauper :D i brudklänning m ENORMT släp! :D

Patrik fick lockat prinshår & en konstig skinnjacka! Anna
Bumbi blev ngn slags Lillie&Susie-kopia med hemsk kjol :D


Kongo fick vara sig själv, & Göran blev The Cure-got! :D
Bilden med äpplena är ett resultat av en halvdags interna
skämt & ordvitsar om äpplen. Det är roligt, believe me :D

Hela coola gänget från inspelningen! Epic! :D



Anna of the applecrew har också skrivit fint inlägg om vår episka inspelningsdag! :D
Uff! Ovanpå allt detta lyckades jag även haft finkväll med Ida samt folkdans på Skeppis med Erik. FINT SKA DET VA! :D & nästa vecka lär inte bli sämre, iaf hoppas jag inte det.

2 kommentarer:

Lo sa...

Hahahaha Kalamati_Kari är vansinnesrolig

andreadoria sa...

Haha tack! Jag älskar den också! :D