3 feb. 2011

På galej i Götlaborg!

Sicken helg, hurrni! Min goa gamle vän Emanu fyllde tretti, & det tåls att firas, which we sure did i Götet i helgen. Emanuel hade gjort världens ballaste inbjudningskort, som i själva verket var ansiktsmasker på födelsedagsbarnet själv! :D Hurra:


   
Redo för tokfirning av purfärsk 30-åring!


Finaste Evilyn tog emot mig som
husdjur. Hon bor skitfint! <3

   
Evilyn visar sin fina uppstoppade korp Emanu fick i
presang, & vi ser även hennes ulliga ugglekatt! <3


Jag i mitt inbjudningskort/Emanu-mask! :D


Pose med födelsedagsbarnet! Who is
Emanu?! Who is is Evilyn unt mir?


Mina faborit-karlskronabor <3<3


Emanu! Emanu!


Min bästa pojke i hela världen 1: Dalton!


Min bästa pojke i hela världen 2: Pippi!


Hank var också där! Finaste
Hank, här med pippi i knät <3


Sen blev det dans! Dansmästaren Hank briljerade
snabbt med imponerande foxtrot-moves med Evilyn!


Fuldans i all ära! Daltoncitat: "Sluta, sluuuta!
Jag skrattar så mkt att jag snart kissar på mig!"


Dans & trill! Notera de fina pek & tum-poserna <3


Dansmästarna!


Hank hade en sån JÄVLA hicka, så jag tvingade
honom att testa det gamla tricket Dricka-Uppåner.
Det hjälpte inte ett dugg :D Men fin bild blev det!


Järntrean! Saknar er redan :(


Den finaste göteborgsvisiten EVERZ! Hurra för Emanu! Hurra för Evilyn, Pippi, Dalton & Hank! Hurra för alla fina vänner som var där & gjorde min helg helt jävla fabulöööös! Me heart you!



Sen när jag väl kom hem efter en lång resa i bil på söndagen, så mötte finaste Terri mig med kanelbullar & underbart sällskap ända in på kvällskvisten! Hon var i sthlm på blixtvisit, & jag höll henne sällskap tills hennes flyg gick mitt i natten till London, där hon ska lira på nån punkfestival <3

Med andra ord: Helgen har varit aaaaall good! :)

6 kommentarer:

Ida sa...

Haha, kanonbra bilder : D

Jenny sa...

Du? Vill du mäjla mig? Har ett par galoscher (metaforiska i och för sig, men ändå!) som jag tror passar dig perfekt.

/ jenny.abrahamsson@mp.se

andrea sa...

Ida - tack så mkt! :) Fina människor blir vanligen fina på kort! Hade en sån himla bra helg m mina bästisar!

Jenny - oooh gärna det! Jag har redan mailat dig :D Undrar vad det gäller!

Tengil sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tengil sa...

Vänta lite...jag var i GÖTET den här helgen på filmfestival. missade jag dig?

andrea sa...

Tengil - men naaaaaaaaaj vad du? :( Å andra sidan vara jag verkligen bara i götet ner lördag, hem söndag, så det hade nog inte hunnits med ändå :(