11 okt. 2011

Nästan naken i Köpenhamn, misshandel & andra äventyr!

Om jag säger att jag åkte till Köpenhamn, hängde i bland S&M-butiker & porrhak, såg Ida nästan naken & har sett blod flyta skulle det vara helt sant! :D

Närmare bestämt fotades Ida för nya, flådiga tidningen Z Tattoo Mag. Bilderna kommer bli ruggigt snygga! Efter att fotograferingen var klar, skyndade vi oss att lämna fiendeland för bästa Malmö, där både det ena å det andra hände:


Ida i afro mitt bland snuskbutiker & second hand i Köpenhamn!

Åkte direkt hem till Ciilja & Bengtsson där vi slaggade hela helgen, lurade ut sötnosarna på indiskt & birabärs <3 (Varför Ida skelar på just den här bilden vet jag inte, jag skyller på extremt hunger! :D)

Sedan blev vi inbjudna på förferre hos fabulösa Isabelle, som gärna vyssan lullar Ciilja vid behov.

Sen dök bästa Filip förbi oxå, för att leka med oss & möttes av glada tillrop & tokiga miner.

Hatt- & mustaschtema med hjälp av en fes & en av Ciiljas tappade dreads!

Walkin-closet med bara skor = Isabelle med grav beslutsamhetsångest :D

Hål i väggen & jag!

Eftersom jag precis fyllt år blev det föllsefest med mina personal favs på Tusen å två! Om nom nom!

Bodoni! Tuffa brudar! Gamla kompisar! Birabärs! Sen tänkte vi dra till Deep...

... men så blev det inte riktigt! För innan vi hann in beslöt ett gäng normisbrudar att spöa på Isabelle för att hon inte hade cigaretter att bjuda på. Blodet sprutade, brudarna sprang & vi åkte hem med stackars Isabelle. Här illustreras blodutgjutelsen genom skräckinjagande röda skvätt på Idas nya vita klänning.


Mitt & Idas äventyr på sydliga breddgrader slutade med blodspill, men å andra sidan är Malmö ofta en dramatikens stad. I still luvs you! Vi kommer snart å hälsar på igen - i vanlig ordning var SJ tokförsenat så snart nyttjas resegarantier så det dammar om det! Til then: puss!

Inga kommentarer: