28 mars 2012

Våren är en kamp för liv & död!

 Om inte kung Bore ska vinna över oss glåmiga, blekfeta svenskar med sitt onda väder & d-vitaminbrist, så måste vi möta våren halvvägs! Som tex med första parkölen i Vitan! Yes! (Min lördag inkluderade även sjukhusfest där jag mirakulöst HELT missade att fota våra outfits. Jag & Linus var iaf utklädda till pestläkare - får väl försöka ta pix i efterhand, damnit!)

Igår var Evilyn här hela natten & mätte å sydde åt mig <3 Jag kompletterade veckostarten med att även boka Taake-biljett, Londontrip i juni, flygkurs i april & 1-timmas massage om två veckor. Känns trivsamt! :D

De tappra krigarna!


Swooosh! Rullbrädan!


Hain unt mir


Glad Evilyn!
Trivsam efterfest hos svärmorsdrömmarna simon & Dalle
På sjukhusfest! Linde ger sinnesjukdomen ett glatt ansikte.
Måndagspill - bästa Evilyn syr om mina bandtischor till ren magi
Eufori!


2 kommentarer:

von Katze sa...

Oh, vad gjorde hon med tischorna? :O

andreadoria sa...

Sarah - Ooo youll see! :) Det är inte klart än, men det kommer bli SKETSNYGGT! Jag är mkt pepp - sötevilyn har ju dessutom gått tillskärarakademien, så hon är duuuuktig! :)