23 maj 2012

KAOS! Lösskägg, dödsmetall, hojåkning 1 + 2, svettig i vitan & slutligen hederlig norsk black metal

Jag har helt enkelt haft för mycket lattjolajbans i förra veckan för att i kombination med lättja kunna göra ett vettigt inlägg av det hela. Jag kör en förvirrande klippbok av det hela istället:


Fick åka hoj till Sthlm Deathfest när Alex plockade upp mig efter jobbet


Vapendragarna!
Sthlm Deathfest m fabulös Death Metall på min ära
Efterfest m Jens hos mig är alltid bäst


Som sagt, efterfest m Jens hos mig är alltid bäst
Åka brumbrum med Love!
Fika i solen under brumbrum med folket
Fest hos Arkan!
Linus bjuder ut sig bland BM-kassetter & kött (Inför Taake)
Tjejor i Vitan inför Taake (bild & älgkött är Linus)
ÄNTLIGEN! Norges bästa Black Metal på scen!


Jag & Linus exponerar våra coola Taake-patches haha :D

Inga kommentarer: