10 jan. 2013

Frossa

Efter att 2012 slutade tragiskt med kombinerad förkylning & hjärnskakning har jag beslutat att aldrig mer vara sjuk. Japp! Just like that! Jag tänker att en armé av nyttig mat, vitlökstabletter & esberitox vid förkylningskänningar = victory!

Jag har också avnjutit Bodyshops & LUSHs MONSTERREA! 50% på massor med grejor! Fan vad fint! Spring & fynda - själv la jag vantarna på 2 st Aqua Mirabilis (dödligt bra scrub som polerar fram tokmjuk bäbishud), ett stycke gräsdoftande Grass-kräm & nomnom-mandel-kräm från Bodyshop. Allt 50%... NJUTET!

Sen överraskade mig posten med både pizzakartonger & kameraöverraskningar?!

DUKA UNDER, INFLUENSOR & FÖRKYLNINGAR!

Good lord vad jag älskar när Bodyshop & LUSH har 50% rea!

Pizzakartong?!

Nä, utan Peter Bestes fantastiska fotobok!

Traderafyndet - canon g12! Så liten! Så fin!

2 kommentarer:

Emma-Maja sa...

Jag fick precis hem g15. Bra kameror! :)

andreadoria sa...

Jihoooo! Dock har posten sabbat min skärm på kameran, så nu bråkar jag med dem om att de ska stå för reparation :( Hoppas din kamera är skitbra!