11 mars 2013

Inspelning musikvideo: Return Of The Loving Dead...

Jag har precis kommit hem från Krakow & det var ju fint som snuset! Men innan jag åkte iväg till Krakow var jag på ett jävla äventyr! Om vi säger såhär: Återigen var jag officer för ett kompani ruttna WWI-kadaver - denna gång under regissörer & teatersminköserns fasta hand. Våra bästisar Septekh spelade in musikvideo! Då ser det ut ungefär såhär: 




Lite screenshots nedan från inspelning ser faktiskt makalöst fint ut! Weeeeee! :D (©Roland Smedberg)







Its good to be dead, and handsome... :D Kram å puss från Hauptmann, yours truly!



5 kommentarer:

BabyStrange sa...

Jisses, det där ser ju helt fantastiskt ut!

Emelie sa...

Jävlar i min låda alltså!
Det där kommer ju bli helt fantastiskt bra!

Septikemi sa...

Jäklar vad vass sminkning!

andreadoria sa...

Babystrange - Jamen eller hur! Så sjukt att allt bara började med att stort kompisgäng som körde wwi-zombies på haloween - till detta! haha! :D

andreadoria sa...

Emelie - Det tror jag med! Hihihihi! Kan inte vänta på resultatet! :D

Septikemi - vi hade turen att sångaren i bandet är bästis med en tjej som arbetar med teatersminkning & effektgrejer, så vi blev så jävla snyggt sminkade. Så mycket lyx!