11 nov. 2013

Till Paris med min gris!


HIHIHIHIHI imorgon kristligt tidigt åker jag & mitt älsk till Paris! Det är första gången Linus bevisar La France, så det ska bli fint som snus. Vi tänkte:

  • Dricka rödvin
  • Bevista massor med museer
  • Svinga oss i kyrkklockan i Notre Dame
  • Äta obcena mängder mat & ostar
  • Promenixa
  • Shoppa
  • Leka Marie-Antoinette i Versailles
  • Fnissa åt kinkiga fransmän
Jag vet att jag hittills SUGIT på att skriva trivsamma guider för städer jag åker till. :( Jag som dokumenterar så bra & tar massor med foton & samlar grymma tips, men sen orkar jag aldrig sammanställa det hela. Dåligt! Ska försöka med Paris, om intresse finns.





3 kommentarer:

Micha sa...

Har för mig jag läst att du varit i Berlin? har du kanske några grymma Berlin-tips att dela med dig av? :) ska dit nästa sommar och försöker hitta något bra vandrarhem eller liknande i Kreuzberg, men det finns alldeles för mycket att välja mellan!

andreadoria sa...

Micha - Oooo! Ja, jag har massor med tips! Föf bara någon månad sedan hade jag sammanlagt tre kompisar/bloggkompisar som frågade efter Berlintips, så jag har flera redan samlat! :D Ska första publicera min Paris-tips, sen lovar jag att Berlin står på tur! :D

Micha sa...

Åhå, det ser jag fram mot! :D