27 okt. 2014

Halloween åt folket!

I helgen ska jag på Halloweenfest - det årliga hos min kompis Ambra. I facking LUV halloween! Dock är jag ovanligt oförberedd men vad gör det? Jag jobbar väl under press ;D Kan meddela att jag kommer vara något riktigt riktigt ondskefullt. & nördigt. Jävlar vad nördigt det kommer bli. & ondskefullt. Hohohoho!

Dessutom kommer världens bästa Ida till stan & partar med mig, var länge sedan hon var i Sthlm nu! Weeeee-wham! Peppen eskalerar!


Förra året skrev jag ett viktigt inlägg om Halloween som jag kan rekommendera för den rådville- både tips & trix, inspiration inför vad man ska klä ut sig till samt kraftfulla varningsfinger för vad jag tycker man ska undvika. Jag har också gjort inlägg om hur man bygger en egen 1700-talsperuk, vilket kan behövas i dessa tider.



Jag som hauptmann hälsar "Happy Halloween"!

1 kommentar:

Skogsraah ☾ sa...

sv: tack som fan!! :D