24 okt. 2014

Vitam in imaginibus

Om nu bilder säger mer än tusen ord så kommer här en jävla avhandling - instagrambomb! :D

Jag & bruttorna på CRAFT-giget. (Argh skulle ju skriva recension från spelningen! Later...)


Min kalender visade en av mina favoritmånader - predatober!


Smackade upp Báthory Erzsébet på väggen



Lyckades återfinna Dennis Lyxzen som hårig dvärg i Witcher 2. Spex!


Tittade på vikingabling i Visby


Hängde med coola katten Sixten i Visby: En av de bästa grejerna med Sixten är
att han jämt ser lite pissed off ut. Fast han inte är det. Så himla gulligt <3



Mina nya bronspolare: donna med dryckeshorn & tidstypiska paltor, kan tolkas som en valkyria. 900bc, Öland.
Den lille mustaschbeprydde gubben är från ungefär samma period, har attribuerats till Oden.


Klädesbrosch formad som en örn, funnen på Nordjylland, Danmark. 
Det skäggiga ansiktet har tolkats som en Odenmask. Daterad till 600 a.d.


Throwback Thursday bild: När jag var liten 9-10 årig litet skrutt, gick på kungliga Svenska balettskolan där vi tränade 2-4 h om dagen, 6 dagar i veckan. En fotograf kom till skolan & ville 3 gulliga små baletthoppor som gjorde balettmoves som små älvor men det slutade såklart med att han valde bilderna där vi bara larvade oss. Jag är clownen i mitten. Såklart ;D 



Satte upp fina saker från min fantastiske far, vid mitt matbort i köket. Ingen hade humor som honom <3



Fick tillgång till appen Cat Effect. Kommer troligen utveckla missbruk.



Min mest uppskattade nyhetssläpp på Instagram: Ranelid har skaffat brösttatuering. En tiger, eftersom den enligt honom själv ""Tigern står för styrka, egenheter, mod, trots mot omgivningen. Ett statement""



Inga kommentarer: