21 jan. 2015

Med hjälp av en tjock katt är allting möjligt

Nu är ju för fan ett helt nytt år här (som ska bli världens bästa dessutom!), så jag tänkte passa på att flagga för en smart grej som jag fixade på mitt jobb. Jag är ju sopsortingsnörd av rang & blev ledsen å ängslig över att vi inte sopsorterade alls hos oss. Jag analyserade vad som egentligen slängdes i papperskorgarna, & det slutade med att två sorteringskärl uppbådades: Pappförpackningar, samt plastförpackningar. Jag jobbar på IT Drift & vi har en hel del förpackningar för datorprylar, dvs plast och papp i samma förpackningar, som numera sorteras. Utöver det är det papperskoppar, plastskedar & snusdosor i strykande åtgång :D


För att hjälpa alla er intressenter därute att uppbåda samma typ av sortering på ert jobb tänkte jag låta er helt gratis & utan krav på gentjänst få utilisera mina egenhändigt komponerade skyltar, där världens gulligaste katt Maru fick vara posterboy:



Skriv ut, plasta in, sätt på uppsamlingskärl, KÖR! :D Nu kanske ni inte har samma typ av grejer som folk slänger som jag har, men i kontorsmiljö kan jag tänka mig att det är ungefär som jag angivit.

Sopsorting RULEZ! :D

Inga kommentarer: