9 apr. 2015

Cruelty Free: Urban Decay's mascara "PERVERSION"

Köpte ett ex av Urban Decays mascara "Perversion" nu när jag var i Edinburgh senast. Den säljs in som jävligt svart & jävligt volumnizing:
Get bigger, blacker, badder lashes with our ultra-creamy, lengthening and volumizing mascara. So intense you might need a safe word, Perversion glides on and gets you sexy in one stroke. (Yet it won’t quit until you say when.) It’s insane how black it is…the purest, deepest, most intense black color imaginable. 
Är den här mascaran något att ha eller? Ja vafan, jag är riktigt nöjd med den här faktiskt! Det blir massor med volym & väldigt svarta fransar. Man kan lägga flera lager, vid tredje lagret är det dock lite risk för klumpar. 

Min kollegor trodde tom att jag hade eyeliner idag på jobbet, vilket jag inte ens har. Win! Ber om ursäkt för suddiga bilder, men tog dem samtidigt som jag borstade tänderna imorse :D



Jorå! Urban Decays mascara Perversion får en stark fyra:



Förresten kan vi svenskar glädjas åt att KICKS börjat sälja Urban Decay nu äntligen. So far endast online - men märket ska komma till butiker i Sthlm också. FINALLY! Online kan man köpa denna mascara om man är sugen, klicka här!

Inga kommentarer: