11 juni 2015

Ångrar du saxen? Det finns hopp!

Jag vill bara ge lite förtröstan till alla er som råkat låta en sadist med sax komma för nära håret, eller råkat tokbleka å tappa hälften, eller bara klippt cool kort frilla & nu ångrar det, eller vad för olycka som än må drabbat er som gör att året är kapat.

Det finns hopp. Håret kan växa, trots att det är en segdragen, mardrömslik, ganska tråkig process som gör den bäste av oss livstrött. Kolla ba. Till vänster för drygt 1,5 år sedan. t.h från i förra veckan.


Håll ut! Känner ni ågren & behöver hjälp/stöd genom horribla hårlösa avgrundshål ni hamnat i? Hojta så skriver jag ett uppmuntrande How To-inlägg! Det finns hopp!

(Även om jag givetvis vill ha DUBBELT så långt som det är nu. Aldrig nöjd, haha!)

2 kommentarer:

Emma-Maja Aniol sa...

Klart du måste skriva how-to!! Även fast mitt hår äntligen blivit långt så vill man alltid ha mer!
Men 1,5 år!? Damn.. ��

andreadoria sa...

Emma-Maja - haha okej, då ska jag knåpa en how-to! Såklart inga mirakeltrick men det verkar ju ändå ha hjälpt, liksom...
Hur långt hår har du nu egentligen? Gör inte du fortf med lite fräsiga extensions? :D Tänk om man ändå kunde få precis så långt man ville, snabbare. Det är ju väntan som är så sjukt jobbigt :'(