2 juni 2015

DISCLAIMER

Innan varenda jävel börjar anklaga mig för att vara ett galet Ninja-fan pga rullen CHAPPIE, vill jag bara kraftfullt poängtera att JAG VAR FACKING FÖRST!!! (Eller ja, rent tekniskt var ju Simon Bisley först när han ritade Lobo först, men... ja)

Ok ok, för alla som inte fattar ska jag förklara. :D Med Ninja-fan menar jag han den där Alien-liknande långe karln i det där bandet jag fortfarande inte riktigt fattat vad grejen är med, Die Antwoord. Ninja är med i nån slags rulle som visserligen verkar rätt kul, men jag får erkänna att jag inte sett den.

Tydligen är Ninja, liksom jag, ett Lobo-fan, eftersom man i rullen ser honom med liknande väst:





Kommentarerna har rasat in från kompisar & jag vill härmed klargöra för alla som ser mig strutta runt på stan i min Lobo-väst att DEN SYDDE JAG FÖR FAN 2005, i en hyllning till Lobo, & Simon Bisley, ingenting annat:


2009


There we go. Nu behöver ingen på minsta sätt antyda att jag är galet Ninja-fan eller tokig i Die Antwoord som har denna väst, för då JÄVLAR ska huvuden rulla.

Over and out :D

Inga kommentarer: