15 feb. 2016

PEW PEW - Andrea beväpnar sig!

Förra söndagen var en jävligt händelserik söndag. Vanligtvis brukar jag mest lika bakiskval dessa veckans vilodag & nyttja tevespel eller film.

Men denna gången var det andra bullar! Istället sköt jag semiautomatiskt & revolvrar tack var min kompis Hagge som är erfaren vapennörd & lät mig följa med till hans skytteklubb :D

Det gick ändå oväntat bra för att bara en total n00b - enda tidigare relation jag har med dessa vapen är via tevespel :D Där är jag iofs BOSS! 

Jag fick dock skjuta Smitt & wesson, MP5 och en slags M16 vid namn AR15: 







Hagge skjuter pew pew!

Och här skjuter jag! PEW PEW MAYOR FUN! :D





Var inte alls som i tv.spelen får jag väl erkänna. Jag är tyvärr bättre skytt där än i verkligheten, även om det ändå gick ganska bra tycker jag allt :D

Inga kommentarer: