29 mars 2017

DIY, bitches!

Hemmakvällen slutade som så ofta annars - jag plockar fram min coola lilla syväska, öppnar upp mitt smörgåsbord av patchar å pins & kör lite diverse syprojekt.

När jag var i Prag för några månader sedan med vargen hittade jag äntligen två stycken små buffaloskallar i metall. Why this matter you ask? NERDSTUFF I ANSWER. Jag uppdaterade detta på Instagram nyss:
Many years ago I watched NEAR DARK, a classic 80s vampire american south movie. I loved the first part of it - hated the last. The first time you meet top dog vamp Severen in the movie I noted he had 2 buffalo skulls on the collar of his awesome biker jacket. Since then I've wanted the same thing (obviously!) & have searched for lil buffalo skulls. When I was in Prague some months ago I finally prevailed. ET VOILA! Severen collar in place!

Det är en special kind of gratification att få göra verklighet av något man suktat efter länge. Typ en promille av världens befolkning förstår min lilla tribut men vad spelar det för roll. Så länge jag vet, å njuter. :D *NERDGASM*

Inga kommentarer: