18 mars 2013

Inspelning av musikvideo del II


Igår gick vi lös på musikvideon igen, de allra sista scenerna spelades in. Kan sammanfatta med att det innefattade en skitstor zombiehäst, min alldeles egna stuntkvinna som spelade in mäktiga galoppscener med nämnda häst, en enorm jävla eldkastare samt Septekhs logga skitstor & påtuttad med eld mitt i marsnatten!

Min favorit under inspelningen var helt klart den jättefina, stora hästen Birger - en brun arbetshäst som var väldigt snäll. Han fick snabbt det mer passande smeknamnet Bismarck & han älskade fejkblodet vi smetade lite på på en benet & lite ovanför mulen - fejkblodet var nämligen gjort av sirap & karamellfärg! Nom nom fejkblod nom nom! En PERFEKT zombiehäst med andra ord. Vi kom direkt mycket bra överens, han verkade inte bry sig om mitt läskiga, vanställda anlete :) Hauptmann <3 Bismarck!

JAG & BISMARCK! <3
Ett tyst samförstånd


En liten lövtunn bandlogga att sätta led på...
Jag & min Mini Me, som fick göra coola stunts & galopp med Birger/Bismarck
Hauptmann lurvs his horse!


Min karl är sjukt hunkig som zombie haha! :D

"Här blir bra med lite eld!" tänker Linus.


"BRÄNN BRÄNN BRÄNN!"
Bye bye brainz! :D:D:D:D
Kitteh is suspicious...


Så nu är ÄNTLIGEN alla scener inspelade & allt ligger hos killen som ska redigera rubbet. Fan vad kul det ska bli å se resultatet!

Idag är jag ungefär lika pigg & glad på livet som katten nedan. Fy fan vad jag är trött! It kills you to be zombie all nite...



---

OOOH OOOOH! Kolla! Lite snapshots från inspelningen som filmaren Rolle delgivit oss precis. HERREGUD VAD MÄKTIGT! My man rules! <3 Klicka på dem för att de i större storlek, blev så pluttiga här buhu!



© Roland Smedberg på Epic Bubble!

1 kommentar:

Emelie sa...

Fan vad kul!

När beräknas videon vara färdig? Här kan jag knappt bärga mig för att se spektaklet!